woensdag 7 augustus 2013

Uitslag KIC Challenge 12 Wit op Wit!

Hallo allemaal! 

Wat gaat de tijd toch snel, vinden jullie niet??

Hier zijn we weer met de uitslag van KIC Challenge 12 Wit op Wit.

De winnares hebben we gekozen via random.org


De winnares die op nr 5 staat is Renate met onderstaand kaartje. 


Renate, gefeliciteerd met het winnen van deze challenge! Neem voor het weekend even contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com , en dan zorg ik dat je gegevens op de juiste plek terecht komen en het prijsje (van Harlekino)  naar je wordt opgestuurd. 

Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog.


Ook hebben wij weer een top 3 samen gesteld.

Onze top 3:
  1. Afra (nr  2)
  2. José (nr 8)
  3. Monique (nr 9)
Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog.


Afra, jij komt in aanmerking voor het prijsje van Bugaboo Digi Stamps. Wil je even contact opnemen met me via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com ?

José, jij krijgt de volgende challenge een plekje als gastdesigner. 
Neem ook even contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com.








7 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Ik ben heel blij dat ik in de top 3 sta van deze challence. Jose en Afra gefeliciteerd!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik ben natuurlijk ook zeer verrast met mijn plaats in de top 3 . Monique en José ook gefeliciteerd .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartelijke gefeliciteerd dames.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd allemaal!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo dames, ik heb al twee mails gestuurd maar nog geen enkele reactie terug , gaat het wel goedmet de mail of ben ik gewoon ongeduldig?

    Groetjes, Afra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen