zondag 26 oktober 2014

KIC Challenge 45 Halloween!

Hallo allemaal!

Wat is het toch geweldig om te zien dat we 33 deelnemers hadden bij onze afgelopen challenge! 
En de meeste creaties zijn prachtig om te zien!!
(Ook al heb ik zelf wederom geen tijd genomen om te reageren, sorry hiervoor!!)

Vandaag starten we weer met challenge 45.
Deze keer met het thema Halloween!! 

Hieronder de creaties van designteam groen:











De sponsor voor deze challenge is:


Deze challenge loopt tot zaterdag 8 november 2014 20:00.

Doen jullie weer mee?




4 opmerkingen:

  1. So much fun entering your challenges and seeing all the lovely projects! Until next time THANKS! :-)

    TTFN,

    CraftyGirl
    craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn kaart er ook bij gezet,vond het best een moeilijk thema maar ben we tevreden met het resultaat. Dank je wel dat ik mee mag doen. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden zijn er gemaakt. Ik heb net mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen