woensdag 24 december 2014

Uitslag KIC Challenge 48 Winter met een sketch!

Hallo Allemaal!

Hier zijn we weer met de uitslag van  KIC Challlenge 48 Winter met een sketch!


Een terrechte winnaar is Angela (nr 9) met onderstaand creatie.





Angela van harte gefeliciteerd met het winnen van deze challenge!
Wil je even contact met ons opnemen via sponsoringkaartjesinspiratie@gmail.com en dan zorgen we dat je gegevens op de juiste plek terecht komen.



Onderstaande afbeelding mag je meenemen voor op je blog. 


Ook hebben wij weer een top 3 samengesteld.


Bij deze onze top 3:

  1. Dora (nr 12)
  2. Monique (nr 3)
  3. Ryanne (nr 19) 


Dames van de top 3, ik wil jullie graag een plekje aanbieden als gastdesigner voor de eerst volgende challenge wat er weer komt.



Neem hiervoor contact met me op via kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com

Onderstaande afbeelding mogen jullie meenemen voor op jullie blog. 






3 opmerkingen:

  1. Wauw, super gaaf dat ik in de top 3 zit zeg!
    Ik ga gelijk een mailtje sturen.
    Super leuk!

    Liefs ryanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat ik de challenge gewonnen heb! Het was ook een erg leuke sketch om mee te werken!
    Ik stuur jullie een mailtje.
    Allemaal hele fijne kerstdagen gewenst.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd Angela en ook de top 3!
    zo leuk dat mijn kaart ook in de top 3 staat. dank jullie wel.
    Ik mail jullie vanavond.
    fijne dagen iedereen!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen