zondag 4 januari 2015

KIC Challenge 50 Start Nieuw Jaar!

Hallo allemaal!

Op de allereerste plaats willen we al onze trouwe volgers en deelnemers  een 


wensen!

En omdat we in het teken van het nieuwe jaar staan , 
starten we met onze challenge Start Nieuw Jaar! 

Hieronder de voorbeelden van de dames van team roze. 

Linda











 Gaby









De sponsor voor deze challenge is :

by Kaartjes-Inspiratie
  Met een cadeaubon t.w.v €10,- . Je mag dan een bestelling van stampin'up artikelen doorgeven aan mij, en daarop krijg je dan €10,- korting. 
Verzendkosten zijn hier niet bij inbegrepen.

Deze challenge loopt tot zaterdag 17 januari 2015 22:00.

Doen jullie mee?? 



6 opmerkingen:

  1. alle beste wensen voor het nieuwe jaar met veel creatieve uitspattingen deze serie is echt vol inspiratie
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook de beste wensen voor t nieuwe jaar! En wat is het thema van deze nieuwe challenge? Alles mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jacqueline, het thema is Nieuw Jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste wensen voor jullie allemaal hier!
    Ik heb mijn kaartje geplaatst,heb deze echter wel vorige maand gemaakt maar vind hem erg toepasselijk voor deze challenge,hoop dat dit mag. Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi DT team! Ik heb mijn aandeel geplaatst op mijn blog :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen