zondag 23 augustus 2015

Challengereminder KIC Challenge 66 Verwerk een foto in je kaart!

Hallo allemaal!

Na een geweldig weekje vakantie te hebben gehad in Frankrijk samen met mijn vriend, waarin we van afgelopen zaterdagavond tot dinsdagochtend Lourdes hebben bezocht en we verbleven op Camping de Sarsan , wat echt een hele fijne locatie was, en van dinsdagavond tot zaterdagochtend (gisteren dus) in Artignosc sur Verdon zijn geweest bij Camping l'Avelanede en we door de Gorges Du Verdon zijn gereden en het lac de sainte croix  hebben gezien en bezocht zijn we sinds vanavond weer terug in Nederland! 
Voor mij beginnen nu officieel 3 weekjes vakantie, en vindt ik het toch weer tijd om jullie te herinneren aan de lopende challenge!

Ik zie dat er nu maar 4 deelnemers meedoen, en wij willen toch echt dat meerdere van jullie meedoen aan onze Challenge 66 Verwerk een foto in je kaart!

Hieronder nog de bijdrage van Trijntje, die ik was vergeten te plaatsen bij de challenge, doordat ik deze al eerder had ingepland i.v.m de vakantie.


Tevens wil ik jullie kennis laten maken met een nieuw lid binnen team roze, genaamd Elly , met onderstaande bijdrage:



En een bijdrage van onze gastdesigner Anneke:


Hoop dat jullie weer voldoende inspiratie hebben en allemaal mee doen met onze challenge!

Deze loopt nog tot en met zaterdag 29 augustus 2015 tot 23:00.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten